This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now

Cel Szkoły

Polska szkoła pielęgnuje, wspiera i kultywuje polską kulturę na terenie Wielkiej Brytanii. Dbamy o to, aby kolejne pokolenia Polaków wychowujących się na Wyspach potrafiły posługiwać się językiem polskim, znały tradycje i zwyczaje polskie; oraz historię i geografię kraju swoich przodków. Ponadto:

 

  • wychowywać ich w duchu miłości do Ojczyzny;

  • przygotowywać ich do egzaminów:

    • GCSE: z języka polskiego jako obcego;

    • A-level: egzamon naturalny, kończący proces nauki języka polskiegow szkole polonijnej.

Cel Szkoły

Polska szkoła pielęgnuje, wspiera i kultywuje polską kulturę na terenie Wielkiej Brytanii. Dbamy o to, aby kolejne pokolenia Polaków wychowujących się na Wyspach potrafiły posługiwać się językiem polskim, znały tradycje i zwyczaje polskie; oraz historię i geografię kraju swoich przodków. Ponadto:

 

  • wychowywać ich w duchu miłości do Ojczyzny;

  • przygotowywać ich do egzaminów:

    • GCSE: z języka polskiego jako obcego;

    • A-level: egzamon naturalny, kończący proces nauki języka polskiegow szkole polonijnej.

Cel Szkoły

Polska szkoła pielęgnuje, wspiera i kultywuje polską kulturę na terenie Wielkiej Brytanii. Dbamy o to, aby kolejne pokolenia Polaków wychowujących się na Wyspach potrafiły posługiwać się językiem polskim, znały tradycje i zwyczaje polskie; oraz historię i geografię kraju swoich przodków. Ponadto:

 

  • wychowywać ich w duchu miłości do Ojczyzny;

  • przygotowywać ich do egzaminów:

    • GCSE: z języka polskiego jako obcego;

    • A-level: egzamon naturalny, kończący proces nauki języka polskiegow szkole polonijnej.

ROK_logo z marginesem.jpg
henryk-sienkiewicz.jpg

POLSKA SZKOŁA SOBOTNIA
IM. HENRYKA SIENKIEWICZA
W LONDYNIE

  • O NAS

    • Cel Szkoły
    • Kadra Pedagogiczna 2022/2023
  • INFORMACJE

    • Rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023
    • COVID 19 zasady obowiązujące
  • DOKUMENTY

    • Kalendarz 2021/2022
    • Opłaty za szkołe 2022/2023
    • Klasy i Nauczycielki
    • Statut Szkoły
    • Kodeks Ucznia
    • Rozkład Zajęć 2022/2023
  • STREFA UCZNIA

    • Zadania Domowe
  • STREFA RODZICA

    • Formularz Zgłoszeniowy 2022/2023
    • Podręczniki
    • Informacje dla Rodziców
    • Zarzad 2021/2022
  • KONTAKT

  • AKTUALNOSCI

  • GALERIA

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.
    To see this working, head to your live site.
    • Categories
    • All Posts
    • My Posts
    katarzyna bogatek
    Mar 28, 2021

    Zadanie domowe na przerwę wiosenną.

    in Klasa 3A

    Witam !

    Wczoraj w pierszej części zajęć rozmawialiśmy o charakterystyce Świąt Wielkanocnych oraz skąd się wzięła tradycja palm wielkanocnych w Polsce. Na czym polega konkurs na najwyższą palmę i jakie mamy rodzaje palm w róznych regionach Polski.

    Bardzo dziękuję za przyniesione materiały, mieliśmy trochę mało czasu , więc tym bardziej cieszę się,że większość przyniosła gotowe już kwiatki, gdyż wykonanie ich to dość czasochłonny proces.


    Palmy wyszły okazale😊

    ---------------------

    zadanie domowe

    1) przeczytać Akademię Pana Kleksa

    2)w zeszycie opisz bohaterów książki:


    -Ambroży Kleks (cechy osobowości i wygląd- można narysować i opisać rysunek)

    lub w formie opisu:

    np.

    "Jest on mężczyzną w średnim wieku, choć w rzeczywistości jest młodszy o dwadzieścia lat od Adasia Niezgódki. Jest średniego wzrostu i nie wiadomo, czy jest gruby, czy też chudy, ponieważ zawsze ma na sobie za duże ubrania. Ubiera się w szerokie spodnie, obszerny i długi surdut koloru bordowego bądź czekoladowego, cytrynową kamizelkę zapinaną na szklane guziki oraz sztywny i bardzo wysoki kołnierzyk....."

    "Pan Kleks słynie ze swego roztargnienia i każdego ranka zapomina o tym, co wydarzyło się poprzedniego dnia. Pamięć odzyskuje dzięki magicznemu napojowi..."


    -Adaś Niezgódka

    np.

    "Główny bohater powieści, dwunastoletni, rudy i niezwykle sympatyczny chłopiec...."


    pytania pomocnicze:

    -informacja wstępna (kto to jest? czym się zajmuje?wiek)

    -wygląd (jak wygląda? wlosy, oczy, ubranie, wzrost itd.)

    -zachowanie (jak się zachowuje ? spokojny, roztargniony,wesoły ,smutny, złośliwy..)


    oraz ogólne informacje nt. pozostałych bohaterów- kim byli ? czy były to osoby pozytywne czy negatywne? (2 -3 zdania)

    Szpak Mateusz

    Golarz Filip

    inni uczniowie (bohater zbiorowy)- np. wiek , imiona,płeć

    Alojzy i Anatol.


    Warto podczas czytania zaznaczać sobie fragmenty z opisem bohaterów a nastepnie wykorzystać je w zadaniu domowym.


    ________________________________


    Radosnych świąt!

    pozdrawiam p. Kasia








    0 comments
    0
    0 comments

    © 2017 by ROK Saturday School 

    ROK_logo.jpg
    wspolnota polska.jpg